Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice & FAQ

    Showroom bezoeken

    Wil je ons assortiment in het echt bekijken? Twijfel dan niet om onze showroom te bezoeken. Wij zijn 6 dagen in de week geopend en onze medewerkers helpen je graag met het maken van de juiste keuze. LET OP! Onze showroom is echt alleen een showroom. Je kunt hier onze zonwering bekijken, voelen en testen. Het is dus niet een winkel of magazijn voor losse onderdelen voor je zonwering.

    Bezoek showroom:
    Rolluiken33
    Broeklaan 22
    5931 KR Venlo

    Showroom openingstijden: 
    Maandag:09:00 - 17:00 uur (op afspraak)
    Dinsdag:09:00 - 17:00 uur (op afspraak)
    Woensdag:09:00 - 17:00 uur (op afspraak)
    Donderdag:09:00 - 17:00 uur
    Vrijdag:09:00 - 17:00 uur
    Zaterdag:09:00 - 15:00 uur
    Zondag:Gesloten



    Je kunt onze klantenservice op verschillende manieren contacteren. Telefonisch kun je ons bereiken op 088 - 0555 333, ook kun je ervoor kiezen om onderstaand het contactformulier in te vullen of je kunt zelf een mailtje sturen naar [email protected]. Wij zijn 6 dagen telefonisch te bereiken. Maandag t/m vrijdag van 10:00 t/m 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 t/m 15:00 uur.


    Handleidingen

     


    Veelgestelde vragen

    Levering en bezorging

    1.1 Wat is de levertijd?

    De actuele levertijd van een product staat altijd aangegeven op de product detailpagina. Zie hieronder een voorbeeld.

    Levertijd product detailpagina

    1.2 Hoe en wanneer wordt ik geïnformeerd over de exacte leverdatum?

    Zodra de bestelling vanuit de fabriek bij ons binnenkomt, doe we alles eraan om dit z.s.m. bij je te krijgen. We informeren je hierover met een tracklink waarmee je de zending kunt gaan volgen. Woon je binnen een straal van 80 kilometer van Venlo? Dan wordt jouw bestelling geleverd door ons. Deze bestellingen worden op zaterdagen geleverd. Als je verder dan 80 kilometer woont, wordt het geleverd door van Spreuwel transport. Zendingen worden binnen 1-2 werkdagen na ontvangst bij ons, aangemeld bij van Spreuwel transport en worden vervolgens de volgende werkdag uitgeleverd.

    Wil je de bestelling ophalen of laten ophalen? Dan is dit uiteraard mogelijk en kies je bij het bestellen voor afhalen. Zodra je bestelling bij ons binnenkomt, ontvang je hiervan bericht per e-mail en is het mogelijk om deze tijdens onze openingstijden af te halen.

    1.3 De leverdatum komt me niet uit, wat nu?

    Wanneer je van te voren weet dat je op de door ons aangegeven leverdatum en tijdvak niet thuis bent, horen we graag van je. Het kan namelijk ook bij de buren worden afgeleverd of op een veilige plek bij het afleveradres. De chauffeur maakt altijd foto's als bewijs van aflevering als er niemand thuis is. Liever niet laten afleveren bij de buren of bij het afleveradres als er niemand thuis is? Dan kunnen we ook een nieuwe leverdatum afspreken.

    1.4 Ik heb de chauffeur gemist!

    Ben je akkoord gegaan met de leverdatum en tijdvak maar toch de chauffeur gemist? Dan zal de chauffeur eerst kijken als het mogelijk is om het op een veilige plek af te leveren op het afleveradres. Schat de chauffeur in dat het niet mogelijk is om de zending veilig af te leveren op het afleveradres als er niemand thuis is? Dan wordt de bestelling weer retour meegenomen. In dat geval moet het opnieuw in de planning gaan, en zullen we helaas nogmaals verzendkosten in rekening moeten brengen. 

    Heb je zonwering of onderdelen besteld met een maat tot max. 170 centimeter? Dan wordt de bestelling waarschijnlijk verzonden via PostNL (Wie komt bezorgen, krijg je uiteraard van te voren te horen). Wanneer je niet thuis bent tijdens een PostNL levering, dan wordt het of op een andere dag aangeboden, bij de buren geleverd of het wordt gebracht naar de dichtstbijzijnde PostNL-punt. Waar PostNL voor heeft gekozen, kun je terugzien op tracklink die je van ons krijgt.

    1.5 Wat als mijn bestelling niet juist, beschadigd of incompleet aankomt?

    Als eerst is het belangrijk dat, als je aanwezig bent bij levering, om de bestelling goed te controleren. Tel het aantal dozen, controleer op beschadigingen en bekijk of de juiste informatie op de stickers staan. Hieronder een afbeelding met uitleg hoe je de stickers op de verpakking moet lezen.

    Sticker zonwering

    1) Hier staat de naam waarop je de bestelling hebt gedaan. Controleer of deze overeenkomt.

    2) Hier staat de colli, zo kun je controleren hoeveel dozen je zou moeten ontvangen en welke doos dit is. In dit voorbeeld "4/9", is het de 4de colli van de totaal 9 stuks.

    3) Hier staat het formaat van de zonwering in millimeters. Controleer of dit overeenkomt met de bestelde zonwering.

    Wanneer je jouw bestelling compleet hebt gecontroleerd, en er blijkt iets niet te kloppen, kun je het best z.s.m. contact met ons opnemen. Afhankelijk van het probleem gaan we een passende oplossing voor je zoeken. Let op! wacht hier niet te lang mee, hoe langer het duurt, hoe moelijker het voor ons is om uit te zoeken waar het mis is gegaan. Is je bestelling beschadigd? Dan kun je het best direct per mail een afbeelding van de beschadiging naar ons mailen: [email protected]

    Mijn bestelling

    2.1 Wat is de status van mijn bestelling?

    Wanneer je zonwering bij ons besteld en de (aan)betaling is gedaan, dan gaat deze binnen één dag in het productieproces. In het productieproces wordt de zonwering compleet op maat voor je vervaardigd. Tijdens het productieproces bij de fabriek, hebben we helaas geen directe inzicht in welke stap van het productie proces jouw bestelling zit. De geschatte levertijd van het product staat altijd in de product pagina. Zodra de zonwering uit het productieproces is en het is klaar voor aflevering, nemen wij contact met je op om een leverdatum af te spreken.

    2.2 Hoe volg ik mijn bestelling?

    Hoe je jouw bestelling volgt, is afhankelijk van op welke manier de bestelling wordt verzonden. Uiteraard lichten we je vóór levering in omtrent hoe we gaan uitleveren.

    PostNL

    Voor onderdelen en zonwering tot ca. 170 centimeter, wordt een meestal gebruik gemaakt van PostNL. Wanneer jouw bestelling wordt aangemeld bij PostNL kun je de traject gaan volgen. Dit gebeurd d.m.v. een tracklink die je per mail krijgt.

    Van Spreuwel Transport

    Zonwering breder dan 170 centimeter wordt verzonden met van Spreuwel transport. Bij de website van van Spreuwel Transport kun je direct jouw bestelling volgen door jouw postcode en huisnummer in te vullen. Klik hier om naar de Track & Trace pagina van Van Spreuwel transport te gaan. 

    Eigen transport

    Binnen een radius van ca. 80 km van onze showroom, leveren we d.m.v. van eigen transport de zonwering bestellingen (excl. bestellingen van alleen losse kleine onderdelen die met PostNL gaan) bij je. Wij leveren de bestelling meestal op de einde van de week uit (vrijdag of zaterdag). Een aantal dagen voor levering nemen wij contact met je op om een leverdatum en tijdstip af te spreken. Wij maken geen gebruik van Track & Trace, maar je kunt altijd contact met de klantenservice opnemen om de status van uitlevering op te vragen.

    2.3 Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?

    Via onze webwinkel wordt direct een e-mail verstuurd ter bevestiging van jouw bestelling. Het kan voorkomen dat deze in je ongewenste mail (spam box) terecht komt. Controleer daarom altijd eerst of jouw mailbox de orderbevestiging niet als spam ziet. Heb je gekozen voor direct afschrijving via jouw bank (d.m.v. iDeal, MisterCash etc.)? Bekijk dan ook even of de afschrijving heeft plaatsgevonden. Mocht het zo zijn dat je geen e-mail hebt ontvangen én er is geen afschrijving, dan is er waarschijnlijk iets misgegaan en hebben wij je bestelling niet ontvangen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice. We zoeken graag voor je uit wat er mis is gegaan.

    2.4 Ik heb per ongeluk verkeerde adresgegevens ingevuld, kan ik deze nog wijzigen?

    Ja, dat kan. Controleer je gegevens altijd direct na bestelling, zodra je de orderbevestiging binnen hebt. Wij ontvangen namelijk graag de wijzigingen z.s.m. om misverstanden bij levering te voorkomen. Het liefst ontvangen we het per mail met vermelding van de bestelnummer.

    2.5 Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    In de meeste gevallen is dit helaas niet mogelijk. Onze maatwerk producten gaan namelijk binnen maximaal (!) één dag in het productieproces. Dit betekent dat in meeste gevallen jouw bestelling al wordt gemaakt, en dat het te laat is. Als je binnen één dag na bestelling nog een wijziging wilt doorvoeren, is het soms nog mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice, wij gaan voor je kijken wat de status van jouw bestelling is en of er nog een wijziging kan worden aangebracht. 

    Retourneren

    3.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

    De meeste producten die je bij ons besteld, zoals, rolluiken, screens en zonneschermen worden op de gewenste formaat en volgens de wensen die je opgeeft voor je gemaakt. Hierdoor vervalt het herroepingsrecht van het product. De bestelling is definitief nadat een succesvolle (aan)betaling is gedaan.

    Voor alle andere producten die niet onder maatwerk vallen, heb je recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van een reden de overeenkomst te herroepen. 

    3.2 Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Heb je een niet-maatwerk product die je wilt retourneren? Print als eerst het retourformulier uit. Vul het formulier compleet in en voeg deze toe aan jouw retour. De wijze waarop jij het product terug wilt brengen, is naar eigen wens. Je kunt ervoor kiezen om deze af te geven in onze showroom, of doormiddel van een koerierdienst terug te sturen. 

    Retouradres:

    Store33 B.V.
    Broeklaan 22
    5931KR Tegelen (gemeente Venlo)

    Wanneer jouw retour bij ons aankomt gaan we deze verwerken. Binnen 1-2 werkdagen krijg je van ons bericht omtrent de retour.

    3.3 Mijn zonwering is defect, reageert niet, of is beschadigd aangekomen, wat nu?

    Uiteraard heb je recht op een deugdelijk product. Mocht het zo zijn dat een product defect is of beschadigd aankomt, vragen we je om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Wij gaan uitzoeken waar het mis is gegaan en zorgen ervoor dat je een deugdelijk product krijgt. Dit kan zijn door het product retour te nemen en vervolgens een compleet nieuw product op te sturen, of door een onderdeel te vervangen.

    Let op: Zorg ervoor dat je dit zo snel mogelijk doet. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het voor ons wordt om te bewijzen dat de schade/mankement niet door jou is aangebracht, maar door bijvoorbeeld een fout bij de fabriek of bij het transporteren. 

    Reageert de zonwering niet op de elektrische bediening? Als eerst is het belangrijk om altijd te monteren met onze montagehandleidingen. Doe dit niet zonder de handleiding te volgen of door een handleiding van een andere aanbieder te volgen. Vaak is het zo dat een afstandsbediening of schakelaar op een verkeerde wijze wordt ingesteld en hierdoor niet of onjuist wordt aangesloten op de motor. Heb je onze handleidingen gevolgd en lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag of als het product defect is, zorgen we voor een oplossing.

    Neem contact op

    * Verplichte velden
    Manage cookies